Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Meghalt Chris Benoit! RIP Chris Benoit (1967-2007)

2007.06.26. 13:52 :: baxxter8

Nem gondoltam, hogy a Vengeance-ről szóló írásomat, egy ilyen szörnyű tragédia híre miatt nem tudom megírni. Elnézést, hogy ilyen későn írok róla, kb fél órája tudtam meg. Nem tudom ki hogy van vele, de ha egy olyan pankrátor hal meg akit sokat láttam, akkor olyan érzés fog el mintha valami közeli rokon vagy jó ismerős távozna el. Ezért sirattam meg Eddie-t is és most sem tudtam visszatartani a könnyeimet. A hírt csak remegő hanggal tudtam elmondani faternak is. Egyszerűen nem értem ezt az egészet, alig van olyan pankrátor aki megéri mondjuk az 50 éves kort. Most távozott el nem rég Sherri Martel, ő is nagyon fiatal volt még. Azonban most egy fontos dolgot szeretnék most. Eddig is imádtam és minden tiszteletem Ric Flair-é volt, hogy majdnem 60 éves és aktívan szerepel, de ezek után aztán végképp leborulok előtte.

Térjünk egy kicsit vissza a Benoit halálhírére. Gondolom már sokan hallották, hogy a kiérkező nyomozók első véleménye az volt, hogy az eset egy gyilkosság-öngyilkosság eset és ez azóta sem változott. További fejleményig az ügyet így fogják kezelni. Én egyszerűen nem tudom mit higgyek, mivel azt olvastam, hogy se lövésre, se késszúrásra utaló nyomot nem találtak. Most állítólag a mérgezés lehetőségét vizsgálják, de valószínűleg 1 héten belül nem tudunk meg semmi újjat. Innentől kezdve ezerrel fogom figyelni a netet az esetleges friss infók miatt, na és persze a Vengeance cikkemet is megpróbálom elkezdeni, mivel végignéztem és elöljáróban annyit elmondhatok, hogy még most vigyorognék az örömtől, ha nem történt volna ez a tragédia. És végül még annyit, mindenki becsülje meg nagyon a pankrátorainkat, még azt is akit rettenetesen gyűlöl az adott szerepe miatt, mert úgy látszik a wrestling világában nem lehet tudni, mikor távozik el örökre.

By baxxter8

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr49106260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!