Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Új részleg az oldalon

2007.11.06. 13:24 :: baxxter8

Tegnap késő este egy új ötletem támadt. Mivel még az oldal indultakor elhatároztam, hogy nem fogok rövid híreket közölni, bennük csak és kizárólag száraz tényekkel, ezért az eddigiek folyamán ilyen nem is volt. Nem akartam elrontani a blog kinézetét a sok kis pár mondatos hírmorzsákkal. Én egy minél egyszerűbb megoldást kerestem arra, hogy néha-néha írogatni tudjak valahova és a blog erre tökéletesen megfelelt. Nekem a weblapszerkesztés bonyolult és időigényes dolog, nem mintha nem lenne időm, inkább türelmem nincs hozzá. De viszont folyamatosan jönnek az olyan ötletek amiket igazából egy rendes weblapon lehetne megfelelő formában tálalni. Eddig mindegyik ötletemet megvalósítottam valahogy és tegnap elhatároztam, hogy a friss hírekkel is elkezdek foglalkozni. Szóval ezentúl a jobb felső sarokban láthatjátok mindig az 5 legfrissebb hírt (természetesen a régieket is vissza lehet nézni). Az első kettőt a közelmúltból emeltem ki, mivel az egyik közülük egy érdekes téma, a másik pedig megdöbbentő és szomorú. November 2.-án elhunyt a nagyszerű Fabulous Moolah.

























A kapcsolódó hírt itt olvashatjátok.

Üdv
baxxter8

Szólj hozzá!

Címkék: hír új részleg fabulous moolah

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr87220213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!