Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Megnyílt a blogom saját fóruma

2008.01.06. 11:33 :: baxxter8

Ezennel nyitottam a blogomnak saját fórumot BWF (Baxxter's Wrestling Forum) néven. Eddig egy híres oldal fórumának pankrációs topikjában voltam, terveztem is, hogy kiteszem ide a linket, de tegnap bezárták (megint) és lehet hogy örökre. Úgyhogy elegem lett abból az oldalból és csináltam egy saját fórumot. Tegnap indult úgyhogy egyelőre nem sok minden van benne, de ez majd nem csak rajtam fog múlni. Akikkel azon az ismert oldal fórumán nyomtuk, őket mind áthívtam és mindenkit várunk szeretettel. Regisztráció után bármit kérdezhettek, természetesen új topikot is lehet indítani (pankrációval kapcsolatosat), mivel én egyelőre csak egyet nyitottam, egy általánosat ahol mindenről lehet beszélni.

BAXXTER'S WRESTLING FORUM

Szólj hozzá!

Címkék: wrestling forum baxxter

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr2286735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!