Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Fergeteges szavazás

2007.07.28. 19:54 :: baxxter8




















Egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne süssem el ezt a poént. Nem tudom, hogy észrevettétek-e, de amióta Khali-nál van a World Heavyweight Championship elég gyakran emelgeti két kézzel a feje fölé. Nos ezzel még nem is lenne semmi gond, csakhogy mindig fejjel lefelé tartja és ez nem változott meg a pénteki Smackdown-ra sem. Tehát ezzel kapcsolatban indítottam el egy óriási szavazást. Jövő hét pénteken pedig meglátjuk kinek lesz igaza.:)

baxxter8

8 komment

Címkék: great khali

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr7127189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dögrét Káli 2007.07.29. 16:56:21

Ha még beszélni sem tud, miért várjátok, hogy még olvasson is?

Dexantreal 2007.07.29. 23:24:29

Hy all!

Sztem fel fogja, biztos van ennek valami jelentősége.
Pl az, hogy:
"Itt vagyok és mindenkit szarrá verek és, ha szarrá vertem midnenkit - beleértve Cenát, meg ktiudjamégkit -, akkor felfelé tartom ,hogy én vagyok az egyedüli uralkodó és ti kis senkik a lábamat csókolhatjátok!."

Kábé sztem ennek lenne értelme :D, de lehet, hogy az, hogy valaki kitalálta, Khali úgy se húzza sokáig és ez ennek a jelképe.
Pl Batista leveri, vagy gondoljunk Edge-re! Mikor ismét ringbe száll, végig megy mindenkin és majd ő nyomja le Khalit.
Passz.
A beszéd meg sztem meg van játszva.
Biztos tud normális mondatokat is kinyögni, ha meg még sem, akkor nem :D.
De sztem csak tud.

Dexantreal 2007.07.29. 23:25:52

De lehet, hogy mi varriáljuk túl és nincs semmi jelentősége a dolognak :D.

baxxter8 2007.07.29. 23:26:18

Beszélt már angolul, amikor debütált. Igaz alig lehetett érteni.:)

Dexantreal 2007.07.29. 23:32:19

Nagyobb kommentre számítottam :P :D. Nah és a véleményemre nem mondasz semmit? :D
Nah, mégis csak tud beszélni valamennyire, sejtettem én :D.
Mostanában meg ilyen vávájajanyamhamm lol :D.

cros 2007.08.01. 16:03:29

Kemény és feltehetően igaz mondatok, de vajon érnek bármit is?

Belebetegedett barátai elvesztésébe a korábbi bajnok

Megtörte a harcosok íratlan hallgatási fogadalmát és megrázó vallomásával nyilvánosság elé állt a történelem egyik leghíresebb showbirkozója. A Wrestling-világbajnokság egykori kiválósága, Marc Mero (képünkön) szinte beleroskadt abba, hogy az utóbbi években 25 korábbi bajtársa temetésén kellett megjelennie.

A kilencvenes években a Johnny B Badd művésznéven világsikert arató sportoló akkor döntötte el, hogy megosztja a világgal a wrestling legféltettebb és legsötétebb titkait, amikor alig egy hónapja egykori ellenfele, Chris Benoit megölte feleségét, hét éves kisfiát, majd önmagával is végzett.

- Ez a szörnyű tragédia az évtizedek óta folyamatosan beszedett drogok, a fájdalomcsillapítók és mindenféle ismeretlen pirulák következménye - nyilatkozta Mero, aki elárulta, hogy Benoit három hetente olyan adag tesztoszteront vitt a szervezetébe, amely normális körülmények között tíz hónapra elég lenne.

- Immár 25 korábbi ellenfelem távozott, mielőtt az ötvenet betöltötte volna. A halál oka szinte kivétel nélkül: öngyilkosság, szívroham vagy keménydrogok. Sokkoló adat és ne higgyék, hogy ezzel befejeződött a tragédiák sorozata - tette hozzá a 47 éves Mero, aki profi pályafutása mindenféle teljesítmény-fokozó és tiltott drogot is kipróbált.

- Már azelőtt kénytelen voltam szteroidokat szedni, hogy a reflektorfénybe kerültem. Csak a szerekkel érhettem el, hogy természetellenesen izmos testem legyen. Ez kell a közönségnek és ennek a kegyetlen világnak, amit csak wrestlingnek ismer a közönség. A harcosok gyakorlatilag rabszolgák, akik a show érdekében feláldozzák az életüket. Persze jó pénzért nem mondom, de a fiataloknak azt tanácsolnám, azonnal fordítsanak hátat ennek a borzasztó világnak és találjanak valamilyen tiszta sportot. Különben úgy végzik, mint Benoit, Rick Rude, Dick Murdoch vagy Hercules Hernandez.
forrás:samsungsport.hu

baxxter8 2007.08.01. 22:20:35

A szteroidokkal kapcsolatban nem értek egyet. A szteroidok egyáltalán nem olyan ártalmasak mint ahogyan azt sokan hiszik. Nagy mennyiségben, meg ha rendszertelenül szedik. Tudok egy olyan testépítőt akinek orvosi végzettsége van és már több mint 15 éve nyomja magába a pontosan kimért adagokat. Plusz emellett még nagyon sűrűn végez magán vérvizsgálatot, hogy minden rendben van-e a szerveivel. És mondanom sem kell rendesen fel van gyúrva az illető és közben pedig teljesen egészséges. Ezenkívül ott vannak még a testépítők is, ők se halnak bele a szteroid használatba. Mert egy orvosgárda van mögöttük, akiktől kapják a megfelelő szteroid adagokat. Most én szerintem akinek erre nincs lehetősége, annak mértékkel kellene fogyasztania. Nem úgy mint Benoit-nak, aki 10 hónapra valót beszedett 1 hét alatt.

Fájdalomcsillapítók. Nos ezzel már teljesen egyetértek, ha keményen dolgozik és ezt folytatni is akarja, akkor vagy munkanélküliség vagy fájdalomcsillapítók. Sajnos ez egy tény. Viszont pont ez az, hogy ez egy tény. Mindenki tud róla, közte a pankrátorok is. Tehát amikor belevágtak ebbe az egészbe vagy már akkor amikor elhatározták tudniuk kelett ezt. Sajnos ez van, ez a pankráció, sajnálom is őket, de minden amit csinálnak az az ő saját döntésük. Benoit-t se értem, hogy mért kellett olyan óriási mértékben szednie az anyagot. Na mindegy.

Visitor Map
Create your own visitor map!