Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Az ötödik McMahon

2007.08.13. 12:56 :: baxxter8

Mint ahogy láthatjátok újra itt vagyok, megérkezésemnek nem akartam külön bejegyzést csinálni, úgyhogy ezt az alkalmat használom ki. Megjöttem és most már maradok is. De ennyit magamról, inkább térjünk vissza bejegyzésem eredeti tárgyához. Gondolom sokakat meglep a cím és kérdezitek, hogy mi a fene lehet ez. Én sem gondoltam volna, hogy egy ilyen eseményre jövök haza.

Szóval, Mcmahon visszatért és váratlanul a tragikus felrobbanásáról kezdett beszélni. Váratlanul, mivel Benoit halála miatt dobták az egész ötletet, de most úgy tűnik mégis folytatják valamilyen formában. Kiderült, az egész robbanást Mcmahon rendezte meg, hogy kiderítse ki hogy érez iránta. Ezután folytak tovább az események, az egész raw alatt érezni lehetett, hogy a pankrátorok sérülései elég szépen beleszóltak a hosszútávú tervekbe.

A műsor vége felé egy bírósági idézést hoztak Mcmahonnak, amit Coach vett át. Következett a main event ami után olyan képsorok következtek amit egyszer már láttunk. Méghozzá Mcmahon limuzinjának felrobbanása előtt. Igen, pontosan az akkor látott események ismét lezajlottak, annyi különbséggel, hogy amikor Vince be akarta csukni a limuzin ajtaját Coach megakadályozta benne. Hozta az idézést amiben felkavaró hírek voltak. Mégpedig az, hogy Mcmahon-nak van egy törvénytelen gyermeke. Arra a végszóra amikor Coach azt mondta, hogy "uram, ez azt jelenti, hogy valahol van még egy Mcmahon" lefordultam az ágyról. Hogy mit be nem vállal magával kapcsolatban Mcmahon az már szinte hihetetlen.

Tehát van még egy Mcmahon valahol, akit én már sajnos tudok is hogy ki az. Mivel azt hittem, hogy ezt a történetet már nem folytatják, ezért felkutattam a netet, hogy mi lett volna a befejezés. Nem ugyanaz lesz amit eredetileg terveztek, de sajnos a lényeget azt megtudtam így is. A folytatást azért kíváncsian és tűkön ülve várom.

By baxxter8

2 komment

Címkék: vince mcmahon

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr90138400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retro 2007.08.15. 20:30:45

sohasem szerettem McMahon-t. hogy ennyi idő alatt nem volt képes megtanulni színészkedni, az már hihetetlen... :)

baxxter8 2007.08.16. 15:01:03

sztem jól csinálja, meccseket nem tud book-olni.

Visitor Map
Create your own visitor map!