Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Cyber Sunday - ezt már nem hagyhatom szó nélkül

2007.11.05. 20:10 :: baxxter8

Nos, a cím elsőre kicsit ijesztőnek tűnhet, mivel így első elolvasásra azt a következtetést lehet levonni belőle, hogy valami probléma van a WWE-vel és már nem tudom magamban tartani a véleményem tovább. Megnyugtatok mindenkit, tényleg szeretném elmondani a véleményem, de ezúttal szinte csak pozitívat tudok mondani. Már 1 hete volt a Cyber Sunday aminek a matchcard-ja énszerintem nem volt valami nagy szám, bár örvendetesnek tartom, hogy azért látni fejlődést az előző éviekhez képest. Most már nem rágják a szánkba a ppv előtt hétről-hétre, hogy mire is akarunk "mi" nézők szavazni. Emlékszem mindig mindenkinek azt mondogattam, hogy márpedig nem mi döntünk és ehhez ragaszkodtam is, de az idei ppv láttán kicsit elbizonytalanodtam. Na persze most is voltak olyan végeredmények amik furcsa szagot árosztottak magukból, pl Stone Cold, akinek mellesleg nem rég jelent meg a filmje. Na mindegy erről legyen ennyi, mert igazából azért fogtam bele az írásba, mivel nagyon meg voltam elégedve (még most is meg vagyok) és elégedettségemnek szeretnék hangot adni. Még egy röpke mondat erejéig visszatérve a fentebb említett szájbarágáshoz, ott arra gondoltam, hogy az előző években olyan választási lehetőségek voltak, hogy egy közüllük mindig üvöltött azért, hogy arra szavazz. De lehet hogy csak én éreztem így, szóval téma lezárva.
Kíváncsian vártam az idei Cyber Sunday-t, mivel voltak érdekes stipulációk. Sajnos az egyik amire nagyon kíváncsi lettem volna, szépen, ahogy kell, el is maradt. Ez pedig az MVP vs Matt Hardy, szegény Matt a ppv előtti Smackdown-on fejelt össze Finlay-vel és elég csúnyán felrepedt a homloka. Helyette kaptunk két bónusz meccset, MVP vs Kane és Jeff Hardy vs Mr. Kennedy. Mivel az utóbbi időben nem létezik olyan fogalom, hogy szar Jeff Hardy meccs, még akkor sem ha Kennedy ellen nyomja, ezért erről nincs mit mondanom, Jeff rulez.
Amikor meghallottam ki lesz MVP ellenfele rögtön az jutott eszembe, hogy na végre Kane övet kap. Aztán a meccs végén kivettem a biliből a kezem és rájöttem, hogy ez nem is címmérkőzés volt. Nem tudom honnan vettem, úgyhogy megint csak gratulálni tudok magamnak, hogy mennyire figyelek a részletekre, mivel már nem először történt ilyen.
Rey Mysterio meccseit, annak ellenére hogy a kedvencem, mindig egy enyhe félelemmel kezdem nézni, mert az utóbbi időben kicsit "haldoklós" meccsei vannak. Egészen pontosan nem a meccs haldoklik, hanem Rey és nem is keveset. Bár amióta visszatért egész jó meccsei voltak, úgyhogy gyorsan le is kopogom. Ennek az összecsapásnak is így indultam neki, de nagyon kellemesen csalódtam, mivel óriási volt. Nem lassult be egyszer sem a meccs drasztikusan, látványos mozdulatok voltak és a befejezés is nagyszerű volt, a meccs végén egy olyan érzésem volt, hogy pont jókor lett vége.
Az egyik szavazásnál óriási meglepetés ért és elárulom ez az egyik oka annak, hogy megingott egy kicsit az a nézetem, hogy a ppv-n az történik, amit a WWE akar. Ez pedig a CM Punk-os szavazás volt. Én teljes mértékben meg voltam győződve arról, hogy John Morrison lesz az ellenfele (többségében ti is őt választottátok) és nem úgy lett. Bevallom én vagy 40 szavazatot lenyomtam The Miz-re (nyomtam volna többet is, de már idegesített a kód irogatás), de nem gondoltam volna, hogy ő lesz az. Amúgy ez a meccs is kellemes csalódás volt.
Triple H és Umaga meccsén számítottam erre a végkifejletre, egyébként pedig jó kis street fight-ot hoztak össze a srácok.
Végül pedig jöjjön az est legjobb illetve leggyengébb meccse. Kezdjük a leggyengébbel. HBK vs Randy Orton. Igazából elvoltam ezzel is, de valahogy nem tetszett a vége ahogy megoldották.
Na de beszéljünk inkább a szerintem legjobb meccsről, ami a Batista vs The Undertaker volt. Bevallom, hogy én valahogy nem szerettem volna látni Stone Cold-ot, már kezd egy kicsit elegem lenni belőle, de amikor belépett az arénába, akkor elfogott az a furcsa Stone Cold-os hangulat, hogy itt most a küzdő feleknek vigyázniuk kell, mert ha szabálytalankodnak, akkor csúnya dolgok fognak történni. És ez óriásit dobott számomra az amúgy is nagyszerű meccsen, a vége fele már én is együtt számoltam a bíróval, mert egyszerűen lehetetlen volt megmondani, hogy mikor is sikerül leütnie a 3-at. Nem titok, Undertaker-nek szurkoltam, de annak ellenére is, hogy veszített, óriás meccs volt és magasan a legjobb az egész ppv-n.

Végszónak pedig annyit, hogy egyre jobban tetszik ami az utóbbi időben történik. Valaki írta fórumon, hogy nem tetszenek neki a Smackdown-ok, de én velük is teljes mértékben meg vagyok elégedve. A legjobb dolog ami ismét visszatért a WWE-be, az a történetek. Ha nem is annyira eredeti ötletek vagy éppen óriási mélységűek, de akkor is történetek és nagyon örülök neki, hogy újra vannak, mert tavaly, ami egy elég rossz év volt csak a nagyobb neveknek volt történetük, de azok is a legalapabb rivalizálások voltak. Reméljük a dolgok maradnak továbbra is így, amire van esély, mivel ma is egy érdekes Monday Night Raw várható.

By
baxxter8

1 komment

Címkék: cyber sunday

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr59219126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raw 2008.02.07. 21:34:03

Szerintem az umaga vs Triple H match nem úgy alakult ahogy a wwe akarta szerinted mert amikor néztemj az internetenj akkor láttam hogy Umag-án volt a hangsúly de végl Triple H nyert

Visitor Map
Create your own visitor map!