Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Chris Benoit tribute videó

2007.07.02. 10:35 :: baxxter8

Tudtam, hogy valamit még meg akartam csinálni az elmúlt napokban, csak nem ugrott be, hogy mit. Tegnap este eszembe jutott, feltenni Benoit tribute videóját. Aki nem látta mindenképp nézze meg, nagyon szép videó, én akárhányszor megnézem, mindig könnyes lesz a szemem.

És ezzel le is szeretném zárni a Benoit-val való foglalkozást, a blog nagy része ő róla szól és ez egy WWE blog nem Benoit blog. Úgyhogy terveim szerint ez volt az utolsó vele kapcsolatos bejegyzés. A videó a letöltések között megtalálható, nézzétek meg.

By baxxter8

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr83109896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baxxter8 2007.07.22. 21:28:24

Ha esetleg arra gondolsz, h nincs a letöltések között, igazad van, bocsi elbasztam csak nem voltam itthon, ha véletlenül elolvasod amit írtam akkor kijavítottam a hibát, minden eddigi feltett cuccost lehet ismét szedni.

Visitor Map
Create your own visitor map!