Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Magamról

2007.07.09. 13:36 :: baxxter8

Nos tegnap este, elég sok mindent elolvastam a KWP-n, amióta nézem a pankrációt, azóta ismerem az oldalt, de igazából egyetlen cikket sem olvastam még el. Csak amit a főoldalon találtam, azokat se mindet, plusz nagyon ritkán léptem fel az oldalra. De tegnap elolvastam a Benoit-val kapcsolatos cikket (gratula hozzá Tamás) és valahogy ottragadtam az oldalon. Leginkább a konkrét WWE-fikázós cikkjeit olvastam el, de úgy vettem észre, hogy mindegyikben van egy kicsi. Ezért gondoltam, hogy összedobom ezt a kis irományt. Mivel észrevettem, hogy én teljesen más véleményt írok az eseményekről mint ő. Ezt szeretném egy kicsit megmagyarázni/tisztázni. Példának okáért itt van a Vengeance, rettenetesen lehúzta azt a műsort, míg én pedig úgy állítottam be, mint egy üde színfoltot a hosszú szürkeség után. Félreértés ne essék, nem akarom kijavítani magam, a véleményem a Vengeance-ről marad és vállalom is. Egyszeűen arról van szó amit már az elején is leírtam egyszer, hogy én fanatikus rajongó vagyok és teljesen más szemszögből látom a dolgokat. Ez nem azt jelenti, hogy vak vagyok, elvakult rajongó vagyok. Egyáltalán nem. Tisztában vagyok mindennel amit Tamás írt az oldalán, mind az új, mind a régi cikkeiben. Én is tudom objektíven látni a dolgokat a WWE-ben és látom, hogy jó ideje csökkenő tendenciát mutat a színvonal. Tudom jól, de mivel fanatikus vagyok, nem érdekel annyira. Én is szeretném ha olyan lenne, mint régen az Attitude Era-ban, de megelégszem azzal is amit mostanság látok. Tudom, hogy a sztorik a végletekig le vannak egyszerűsítve és már olyan régóta nem volt változás, hogy bizonyos dolgok, már beidegződötté váltak. Például amit nemrég írtam Teddy-ről, ha valakit meg kar bünteni, állandóan Kane-t vagy Undertaker-t használja. De én elvagyok vele, mert fanatikus vagyok. Lehet az is benne van, hogy még csak 2 éve nézem a WWE-t és még nem untam bele igazán McMahon semmittevésébe. Tényleg, ahogy visszatekintek arra a két évre amit láttam, az eleje volt a legjobb, az első pár hónap. A kedvenc ppv-m is abból az időszakból van, mégpedig a 2005-ös Summerslam. Természetes most csak erről a két éves időszakról beszéltem, mivel ezalatt néztem folyamatosan a WWE-t, mert ezenkívül nagyon sok mindent láttam még. És tényleg ahogy haladunk vissza az időben úgy növekszik a színvonal.

Még egy dolgot szerettem volna megemlíteni, mégpedig azt amit a Vengeance-el kapcsolatban írtam, hogy szerintem valami a Backlash-el kezdődően és a Vengeance-nél kiteljesedve elindult. Ezt se szeretném utólag megváltoztatni, tényleg ez volt a véleményem és még most is ez, de azóta már beláttam, lehet, hogy valamit akartak ezzel, de sajnos nem azt amire én gondoltam. Vagy nagyon elszúrták. Benoit halálánál is úgy éreztem (lehet rosszul), hogy felcsillant egy nagyon kis időre a remény, de annál is tévedtem. Én is úgy gondolom, ahogy Tamás írta a KWP-n, hogy a WWE-t ebből az álmából csak egy ütős konkurencia tudja felébreszteni. De szerintem, aki ebbe belevág, annak sokkal nehezebb lesz, mint anno a WCW-nak volt.

Nos, hát ennyit akartam leírni/tisztázni, az oldal hangvétele és az én lelkesedésem is marad az eddigi formában és a hírekben is ez fog tükröződni. Ezt a cikket talán azért írtam, hogy aki olvasta Tamás cikkeit a KWP-n vagy aki nagyon nincs megelégedve a WWE színvonalával, az ne nézzen teljesen hülyének engem, hogy én itt teljesen más véleményen vagyok. Ez vagyok én, egy fanatikus rajongó és az ilyenek miatt mint én, nem fog még egy ideig felébredni a WWE. Mert mi mindig ott leszünk, bármi is történjék. És ez sajnálatos, hogy ezt kihasználják.

By baxxter8 (ja és innen is mégegyszer szeretnék gratulálni Tamás cikkeihez a KWP-n, nagyon irigylem azt ahogyan ír és bánom, hogy ilyen sokáig nem olvastam el őket, grat)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr21114603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!