Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Szünet

2007.07.13. 14:28 :: baxxter8

Szeretném bejelenteni, hogy a holnapi nap folyamán elutazok nyaralni, kb 8-9 napra. Már rámfér, hisz a vizsgaidőszak vége óta nem voltam még sehol. Szóval először úgy volt, hogy 1 hétig frissítés nélkül fogtok maradni, mivel sajnos nem leszek internet közelben és a WWE műsorait sem tudom figyelemmel kísérni. Sokáig töprengtem, hogy valamit ki kéne találni, először arra gondoltam, hogy megkérek valakit, aki meg tudja nézni a show-kat, hogy írjon róluk valamit. De jobbat találtam ki. Hírek nem lesznek, hiszen bepótolni csak akkor tudom a lemaradást ha hazajöttem, viszont helyette letölthető meccsek lesznek. Minden nap 1 új. Szóval 3 napja leültem és 2 hosszú kemény perc alatt összeírtam 10 darab kiváló meccset. Igaz, hogy csak 8-9 napig leszek távol, de ki tudja, inkább több legyen mint kevesebb. A felhozatalban lesznek, főleg az elején inkább személyes kedvnecek, a vége fele pedig jönnek a legendás darabok, amit mondanom sem kell, kötelező letölteni és megnézni. Úgyhogy azaz elkövetkező több mint egy hétben érdemes lesz minden nap benézni az oldalra.

Tehát mégegyszer, hogy teljesen világos legyen, a holnapi nappal kezdődően, minden nap 1 újjabb meccs kerül be a letöltések közé, pontban 3 órakkor (15:00). Megauploadra töltöttem fel mindet, ha esetleg azt írná ki, hogy minden slot ami az országunkhoz van rendelve tele van, akkor telepítsétek a Megaupload.com oldalon található Megaupload Toolbar-t és már nem lesz semmi gond. De szerintem sokan ismerik, csak leírtam hátha valaki esetleg nem.

Amúgy mindegyikhez írtam egy rövid bejegyzést is, úgyhogy olyan lesz mintha el sem mentem volna.

Jó szórakozást kívánok a meccsekhez, remélem jókat válogattam össze.

Szevasztok!

baxxter8

2 komment

Címkék: letöltés pankráció meccsek

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr38117430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iceman66 2007.07.13. 16:34:37

Jó nyaralást!!!!

baxxter8 2007.07.13. 18:56:50

Köszi. Neked meg jó meccsnézést!

Visitor Map
Create your own visitor map!