Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

1 hónapos az oldal

2007.07.25. 19:25 :: baxxter8

Most vettem észre, hogy tegnap lett 1 hónapos az oldalam. Június 18.-án regisztráltam és hoztam létre, de június 24.-én kezdtem el szerkeszteni. Először is a visszatérő látógatóknak szeretném megköszönni, de persze azoknak is akik betévedtek az oldalamra (remélem, azért találtak valami számukra hasznosat). Amikor belevágtam igazából nem számítottam ilyen látogatottságra, reménykedtem, de nem számítottam rá. És ez az érték nem is annyira magas. De hát Magyarországon még nem annyira népszerű a pankráció. Utána is néztem kicsit, összehasonlítási alapot kerestem és talátam is, mégpedig a KWP-t. És rájöttem nem is annyira rossz az oldalam statisztikája. Főleg, hogy még csak 1 hónapja üzemel.

Annyit szeretnék még mondani, hogy az oldallal kapcsolatos visszajelzéseknek nagyon örülnék. A statisztikák is inspirálóak, de a konkrét vélemények azok még jobban. És akkor ezzel kapcsolatban van még egy dolog. Várom az ötleteiteket az oldalra, pl ha valaki szeretné, hogy egy írása kikerüljön, küldje el az e-mail címemre és kiteszem, persze az illető nevében. Tehát mindenféle témájú ötletet szívesen fogadok, hozzunk össze egy jó kis oldalt és terjesszük a szent igét.:)

Végül pedig beszéljenek helyettem a számok, jöjjön egy kis statisztika.

-az első bejegyzés június 24.-én 20 óra 11 perckor került fel és még aznap össze is jött 6 látogató
-a blog.hu stat-ja szerint 679 db látogatás történt eddig (ezek a napi egyedi látogatások)
-a mystat.hu számlálót június 29.-én indítottam el és a mostani állása 1663, a napi átlag durván 61
-a leglátogatottabb nap június 30.-a volt, 70 db egyedi látogató, 72 db látogatás és 131-szer töltötték le az oldalt
-a legtöbbször letöltött tartalom Chris Benoit vs Booker T meccse, 23 db

Plusz itt van a blog.hu diagrammja is:
wwewrestling.blog.hu/media/image/_stats_chart_sum_php.png

Köszönöm még egyszer,
baxxter8 (baxxter8@hotmail.com)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr43125337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cros 2007.07.25. 23:28:54

Egy hete tévedtem ide először és bár még nem volt időm végig olvasni, de ez a top 10-es lista telitalálat. Legalábbis az első kettő mérkőzés. 86-tól talán 96-ig követtem heti rendszerességgel az akkor még WWF közvetítéseit, de aztán ez abba maradt. Mindez elsősorban a színvonal visszaesésével magyarázható és bár idén megnéztem az aktuális wrestlemaniat, de a szinte már űrkorszaki show elemek ellenére sem jött be igazán.

Viszont a Hulk-Warrior, anno a Sky Dome-ban a pankráció csúcsa volt, minden tekintetben, pedig a korábbi Hulk-Macho Man és Hulk vs. Andre the Gaint párosításokra is azt gondoltam.

Ja és ha kell szívesen segítek a blogodat egy kicsit személyesebbé tenni (színek, oldal méret), valamint akár egy bannert is csinálhatok. Talán hasznos lenne és ebben tudok segíteni, ha az új eseményekről (szinte már másnap) linket is adnál azoknak akiket ez érdekel és szeretnék letölteni.
T
öbb youtube-os anyagot és képet is berakhatnál a cikkek mellé, hiszen ezekből van bőven. Egyesével, részletesen bemutathatnád a régi és a mai szereplőket és persze a nagy tornákat is, ezeket lehet akár éves bontásban is. Hulk, Warrior, Ravisin Rick Rude, Jack the snake, the gaint, big boss man, és még hosszan lehetne sorolni őket, na meg persze a sok sok wrestlemania, summer slam, royal rumble, survivor series, king of the ring, van mivel kitölteni az oldalt.
cros

baxxter8 2007.07.25. 23:37:01

Köszi szépen a hozzászólást. A segítséget szívesen elfogadom, főleg a banner-nél, ezt a förmedvényt ami most van kb 10 perc alatt dobtam össze, de így is egy szenvedés volt, én nem értek az ilyenekhez. Amiket a végén írtál azok elkészítését tervezem, a pankráció faq-ba fognak bekerülni, mint ahogy láthatod már elkezdtem. Szóval még egyszer, az ilyen oldalmegszerkesztésbeli segítségnek örülnék a legjobban, mert ehhez tök hülye vagyok.

cros 2007.07.25. 23:53:05

Rendben valamit akkor majd alkotunk!

Még egy dolog, ezt az előbb elfelejtettem, amit talán meg kellene fontolnod, megnéztem és jelen pillanatban nincs olyan, hogy pankracio.blog.hu. nem lenne az szerencsésebb név választás? Hiszen volt ugye a wwf, wcw, nwo, most van a wwe, és a tna.

baxxter8 2007.07.25. 23:55:49

A nevét már nem tudom megváltoztatni, de ha az oldal "megtalálhatóságára" gondolsz, akkor én már teszteltem google-el és a legrosszabb esetben is 3-4 oldalon voltam, ami szerintem jó. Bár lehet tévedek.

baxxter8 2007.07.25. 23:58:56

Ja és nem kötekedni akarok, de az NWO nem szervezet volt hanem egy stable. Vagy esetleg az NWA-re gondolsz?

Visitor Map
Create your own visitor map!