Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Edge sérülése

2007.07.28. 12:58 :: baxxter8



















Gondolom már szinte mindenki tud róla, hogy mi is történt szegény Edge-el. Mégis úgy döntöttem, hogy szentelek neki pár sort, összegzem mi történt az elmúlt 1 hétben.

Menjünk szépen sorjában. Múlt hét pénteken derült ki, hogy Edge megsérült és ezért nem is tud részt venni a vasárnapi Great American Bash-en. Nos ami ezután jött az igazán meglepett. Mégpedig Edge beszéde. Kimondta azokat a dolgokat amire én is gondoltam és nem hittem volna, hogy ezt így el is mondja mindenki előtt. Mint Joey Styles beszéde tavaly, csak az egészen más műfaj, az durvább volt és sokkal jobban megdöbbentem. Na de térjünk vissza alanyunkhoz. Edge elmondta, hogy ő a rajongókért él, ők adják neki az erőt, ő miattuk tudott mindig visszatérni a sérüléseiből, amiket azért szerzett, mert mindig nagyon odatette magát, hogy szórakoztassa az embereket. Ami igaz is. Bár a közönség nem vette túlságosan komolyan, végig fújjoltak. Lehet én vagyok hülye, de nem értettem, hogy mért kellett. Edge szavaiban semmi provokáció nem volt, egyedül a tribute videóban, de azt a beszéd végén adták le. Kicsit túlzás volt, hogy "simply the best", de valjuk be őszintén, Edge a legjobbak közé tartozik. Na mindegy végülis átadta az övet és nehezen, de kisétált az arénából.



Ezután jött az orvos nyilatkozata Edge sérüléséről, amiben végre elmagyarázta, hogy mi a franc is az a torn left pectoral muscle. Ez az izom a vállunkban van és azért felelős, hogy karunkat fel, le, illetve magunkhoz tudjuk közelíteni és magunktól távolítani. Nem szakadt le teljesen Edge-nek, de azért jelentősen megsérült. Az eset pontosan akkor történt amikor Kane átdobta őt a feje felett. Így utólag visszanézve, tényleg eléggé fájt Edge-nek valami. Továbbá azt is nyilatkozta az orvos, hogy a műtét után 1 hónapig egyáltalán nem tudja majd mozgatni a karját és semmit sem tud majd felemelni. Viszont a legjobb esetben 4 hónap múlva ismét láthatjuk őt a ringben. Ehhez hozzá kell tennem, hogy sokszor hallottam már ezt a 4 hónapot. Hype-al meg mindennel együtt ez is 6-7 hónap lesz mint minden pankrátornak.

Azóta egyébként a műtét már megtörtént, a Great American Bash hétvégéjén és sikeres volt, úgyhogy mondhatni 1 hét már le is ment a gyógyulás idejéből.

Mihamarabbi jobbulást Edge!

baxxter8

Szólj hozzá!

Címkék: edge superstar rated r sérülése

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr3126828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!