Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

VISSZATÉRTEM - I'm back, and better than ever

2007.10.19. 10:15 :: baxxter8

Nem tudom, hogy jó hír-e vagy sem, de visszatértem és már remélhetőleg ez így is marad. Igazából nem voltam sehol, időm is lett volna csinálni az oldalt, egyszerűen valahogy nem volt kedvem. De október 11.-én valami újra elindult bennem, egyszer csak visszatért a régi lelkesedés és neki is estem a félbemaradt dolgoknak. Igen merthogy voltak ilyenek. Nem tudom emlékszik-e valaki még, ígértem egy új témát a FAQ szekcióba, a Summerslam-el kapcsolatban egy kis visszaemlékezést, mégpedig a 2000-es Summerslam formájában és egy elemzést az idei Summerslam-ről. Nos ezek közül az első kettőt befejeztem. Elemzés nem lesz viszont megpróbálom kicsit összefoglalni ezt a nagyjából másfél hónapos időszakot, röviden.

Gondolkoztam azon, hogy ide írjam-e az utóbbi időről szóló elemző cikkemet, egy kicsit rövidebb formában vagy pedig egy külön posztban kicsit hosszabban. Nos hát ez utóbbi mellett döntöttem. De addig is, itt egy kis ízelítő a feltöltött 2000-es Summerslam-ből:


Summerslam 2000 promo
Uploaded by baxxter8

És a matchcard:

Right to Censor (Steven Richards, Bull Buchanan and The Goodfather) vs Too Cool (Scotty 2 Hotty, Grand Master Sexay and Rikishi) (w/Victoria and Mandy)

X-Pac vs Road Dogg

Chyna and Eddie Guerrero vs Val Venis and Trish Stratus

Jerry Lawler vs Tazz

WWF Hardcore Championship match
Steve Blackman vs Shane McMahon

Two out of three falls match
Chris Benoit vs Chris Jericho

WWF Tag Team Championship TLC I match
Edge and Christian vs The Hardy Boyz (w/Lita) vs The Dudley Boyz

Stinkface match
The Kat (w/Al Snow) vs Terri (w/Perry Saturn)

The Undertaker vs Kane

WWF Championship Triple Threat match
The Rock vs Kurt Angle vs Triple H


Szerintem a card önmagáért beszél, de azért kiemelnék 2 meccset. Az egyik mi más lehetne mint a legeslegelső TLC meccs, minden idők 3 egyik legnagyobb tag team-jével, a másik pedig Shane McMahon hardcore meccse, ahol a tőle megszokott módon ismét látványos dolgokat vállalt be.

Végül pedig nagy nehezen rájöttem egy-két dologra a html szerkesztéssel kapcsolatban és így sikerült egy kicsit megváltoztatnom az oldal kinézetét. Időközben a Poll-r.hu oldal is megújult, úgyhogy a szavazások kinézetét is hozzá tudtam igazítani az oldalhoz. Már csak egy király banner kellene és akkor design szempontjából már elégedett lennék.

Üdv
baxxter8

Szólj hozzá!

Címkék: 2000 summerslam

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr83193886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!