Szavazás

Szavazás

World Wrestling Entertainment

Hírek és információk a pankráció világából.

Szavazás

Szavazások archívuma

Vengeance Night of Champions, azaz milyen is egy igazi PPV

2007.06.27. 14:35 :: baxxter8

Na ide is eljutottam, rászántam magam a Vengeance beszámoló megírására. Nem sok kedvem volt hozzá Benoit hirtelen eltávozása miatt. De nem kanyarodok el a témától. Vengeance, sokat vártam, sokat kaptam, többet mint gondoltam. Hatalmas pozitív csalódás volt szinte az egész műsor. Egyedül a nyitó Hardy Boyz meccs volt közepes színvonal környékén, de erről nem ők tehettek, hanem inkább Cade és Murdoch, persze azért ők is jól teljesítettek, de a többi meccs mellett ez csak egy közepes szint.

Jimmy Wang Yang vs Chavo. Előző cikkemben már írtam, hogy én ezt vártam a legjobban. Amióta ez a feud elkezdődött, azóta várom már, hogy egy címmérkőzésben teljesedjen ki, amit Jimmy meg is nyer. A meccs óriási volt, rég izgultam ennyire egy WWE-s meccsért (később fogok még jobban is), egyedül a végeredményben kellett csalódnom, Jimmy vesztett. Sebaj majd legközelebb.

Chris Benoit vs CM Punk. Hát ennek az összecsapásnak az eredményét már soha nem fogjuk megtudni sajnos. Helyette kaptunk egy Johnny Nitro-t, de magát a meccset nem fogom a közepesek közé besorolni. Ezért is írtam a cikk elején, hogy a Hardy meccs volt az egyetlen közepes. Természetesen nem örültem a cserének, mivel az első gondolatom (tapasztalatból) az volt, hogy Chris lesérült (így utólag, bár az történt volna). Igazából, azért nem sorolom a közepesek közé, mivel én teljesen biztos voltam benne, hogy CM Punk fog nyerni. Lehet naív voltam, de én 100%-ig meg voltam győződve a győzelmére. És nem így történt. Nagyon meglepődtem. Aztán amikor kezdtem magamhoz térni, rájöttem, nem is baj ez így. Nem lehet az öv mindig valami jófiúnál. Szóval ez a megoldás az én szememben egy jó pontot jelent a WWE-nek.

Ric Flair vs MVP. Két szó jut eszembe ebben a másodpercben, óriási és fenomenális. Flair valahogy az átlagosnál jobban fel volt ajzva, nyomta a Flair féle járást/táncot ezerrel, minden tőle megszokott dolgot láthattunk, többször majdnem beszartam a röhögéstől. Sajnos a meccset elvesztette, de hát én nem is számítottam a győzelmére.

Melina vs Candice Michelle. Na itt a másik kétes meccs, lehet elfogult vagyok vagy az előtte lévő meccsek annyira felpörgettek, hogy ezt is jónak láttam, de szerintem kitettek magukért a csajok. Plusz jó pont, hogy ez az öv is máshoz került. Hajrá Candice!

És most jutottam el oda, hogy ki kéne javítom a cikk elejét, mivel volt még egy közepes meccs, méghozzá a Santino Marella vs Umaga. De nem fogom, mert kedvem sincs meg időm se, de szerintem megbocsátható bűn. A meccs DQ-val végződött, Umaga nem volt hajlandó abbahagyni Santino ököllel való ütlegelését.

Ezek után pedig nem maradt más mint a két main event. Mindkettő óriási volt. Batista-ék meccse izgalmas volt, ezt szeretem amikor a meccs vége pörög ezerrel, felváltva végzik ki és próbálják pinnelni egymást és egyszerűen nem lehet eldönteni, hogy ki kerül ki győztesen. Ezúttal itt Edge került ki győztesen, Batista-val pedig nem tudni mi lesz. A WWE Championship Challenge meccs már önmagában a felvonultatott pankrátorok miatt is gigantikus volt, de egy ilyen meccset szerintem csak szándékosan lehet elrontani. Bár lehet a WWE erre is képes, de ezt most nem tudtuk meg. Fantasztikus meccs volt, igazi Cena-s befejezéssel, bár míg ez valakinél javít a meccsen, addig másnál ront. De azt gondolom összeségében jó kis ppv-t kaptunk, főleg a Judgement Day után mindenképpen. Nem tudom ki hogy van vele, de én egyelőre egy ilyen színvonallal is kiegyeznék. Azt hiszem ez így végszónak tökéletes, a következő alany a keddi Ecw lesz, mivel hétfőn nem volt műsor hanem egy Benoit tribute összeállítás.

By baxxter8

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwewrestling.blog.hu/api/trackback/id/tr60107094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Visitor Map
Create your own visitor map!